(+420) 722 335 724
info@metropoledance.cz

Informační texty

Pole Dance

Pole dance hravě nahradí hodiny v posilovně a navíc Vám zaručí, že se budete skvěle bavit a zpevníte své tělo rovnoměrně od hlavy až k patě. Při pravidelném tréninku budete cítit posílení zejména na břišních svalech a horní polovině těla. Pole dance je blahodárný též pro ženy, které se chtějí zbavit nadváhy. Určitě nemusíte mít obavy, že na hodinách nebudete stačit. Na hodinách Vás nečeká svlékání ani nic vulgárního, nýbrž elegantně svůdné taneční prvky a choreografie, které ve Vás dokážou probudit netušenou ženskost, naplnit Vás vnitřní silou a pocitem svobody.

Aerial Hoop

Aerial hoop - při tomto cvičení posílíte celé tělo a to i svaly, které při běžném cvičení opomíjíte. Získáte také lepší koordinaci těla a zvýšíte si flexibilitu. Tanec na kruhu je náročný a trochu bolestivý - kruh zanechává na těle často otlačeniny i na místech, kde by jste to nejméně čekali - ale výsledky za to stojí. Na prvních lekcích se naučíme absolutní základy, postupně se budeme propracovávat k náročnějším prvkům a přechodům. Součástí lekcí je také posilování a protahování. Pokud jste pole dancerka, určitě máte na kruhu výhodu, ale to samozřejmě není podmínkou.

Flexi trénink

Trénink flexibility by měl být nedílnou součástí tréninku každého sportovce. Nejen, že jím snižuje riziko zranění, ale zlepšuje svoje předpoklady pro svůj výkonnostní růst. V termínech tréninku pro flexibilitu často narazíte na slova rozsah pohybu ve smyslu kloubů a odpovídajících svalů během pasivního pohybu. V tomto směru jde o neaktivní zapojení svalů, které jsou protahovány. Díky FLEXI před tréninkem se daří odstraňovat svalovou ztuhlost, která je spojována s rizikem natržení svalů. Trénink flexibility je vhodný pro všechny – i naprosté (ne)tanečníky a (ne)sportovce. Každý cvičí dle svých možností a dispozic. Ale je možné, že v sobě objevíte ducha „hadí ženy/muže“, třeba velmi brzy dosednete do provazu či uděláte most a vyrazíte svému okolí dech! Tak proč to nezkusit?

Oblečení

Ze začátku stačí krátké leginy či šortky a tričko či tílko. Na pokročilejších hodinách a při pokročilejších kouskách je potřeba se držet tyče holým tělem či latexem, který neklouže. Proto cvičenky volí většinou sportovní podprsenku a sportovní kalhotky (s nohavičkami). Důležité je sledovat kvalitu oblečení, je-li vhodné pro intenzivní trénink, přece jenom se hodně potíte, tedy často oblečení perete. Nenosí se boty ani ponožky, můžete zvolit například piškoty či jít bosky. Mnoho žen má obavy z toho, že musí ukázat své tělo, ale po pár hodinách uvidíte, že je to přirozené pro tento sport. Na trhu je již spoustu značek, které se zabývají oblečením pro pole dance. Mezi oblíbené značky patří například Dragonfly či Siluet.

Další pomůcky

Mezi další pomůcky patří například Gripy. Přípravky proti klouzání rukou po tyči a pocení. Existuje několik forem jako například forma prášku, který však tyč spíše ničí. Dostává se do spár tyče a ucpává otvory. Další Gripy jsou ve formě vosku či Gripy, které optimálně zvláční pokožku a ta lépe přilne k tyči. Lze si mazat jen ruce či celé tělo. Další formou je tekutá forma, která se používá výhradně na ruce. Další formou je sprej proti klouzání, který zvláční pokožku a kůže lépe přilne k tyči.